Kategorie

Producenci

Licencje

Informacja

Najnowsze informacje

FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

 

Jakie warunki należy spełnić, aby móc zarejestrować się na platformie?

 

Jedynym warunkiem jaki należy spełnić jest posiadanie własnej działalności gospodarczej, jest to również możliwe dla osób wyznaczonycg do realizacji zamówień w danej firmie / instytucji.

Prowadzimy jedynie sprzedaż B2B, konta klientów detalicznych są odrzucane przez administratora w procesie weryfikacji danych.

 

Czy istnieje minimum logistyczne?

 

Tak. Minimum logistyczne wynosi u nas 200 zł netto dla klientów z Polski, jest to kwota minimalna potrzebna do tego, aby zamówienie mogło zostać wysłane przesyłką kurierską na koszt odbiorcy. Nasza firma pokrywa koszt transportu towaru przy zamówieniach o wartości powyżej 600 zł netto.

Przy dostawach zagranicznych obowiązują inne warunki.

 

Czy możliwy jest osobisty odbiór towaru?

 

Oczywiście. Mogą Państwo odebrać towar po zamówieniu, jak również zrobić zakupy w hurtowni stacjonarnej. Nasza hurtownia jest dostosowana do sprzedaży o charakterze samoobsługowym, oferujemy klientowi mozliwość odtknięcia i wyboru konkretnego wzoru towaru. Ni obowiązuje wówczas minimum logistyczne.

 

Dlaczego niektóre pozycje zamówienia nie są realizowane, pomimo, że znajdują się na magazynie?

 

Niektóre produkty przekraczają standardowe wymiary przesyłki kurierskiej (np. bristole B1, tablice korkowe o wymiarach powyżej 40x60). Wysyłane są jedynie przy zamówieniach paletowych.

NIektóre produkty mogą również nie zostać wysłane, jeżeli występuje zagrożenie uszkodzenia produktu podczas transportu.

 

W jaki sposób mogę zwiększyć rabat?

 

Przy rejestracji na platformie rabat ustalany jest indywidualnie w zależności od informacji uzyskanych przez administratora z baz danych, na jego wysokość składa się: czas obecności firmy na rynku, profil działalności firmy, charakter sprzedaży oraz inne informacje.

Rabat może zostać zwiększony w czasie współpracy  w zależności od częstotliwości /lub wielkości realizowanych zamówień.

 

Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?

 

Zamówienia realizujemy najczęśniej juz w dniu ich otrzymania. Po otrzymaniu zamówienia zostaje ono automatycznie przekazane do działu pakowania, jeżeli zaznaczona jest opcja za pobraniem zamówienie jest nadane niezwłocznie po spakowaniu, jeżeli jest to przelew - faktura zostaje przesłana do odbiorcy i przesyłka zostaje nadana po otrzymaniu przez nas potwierdzenia przelewu.

UWAGA! Dostawa na terytorium małopolski wg tras.

 

Czy moje zamówienie zostanie w pełni zrealizowane?


Przywiązujemy dużą wagę do częstej aktualizacji danych ilościowych towaru w magazynie, jednak w związku z wysoką rotacją towaru nie zawsze możliwa jest realizacja 100 % zamówienia. Gwarantujemy natomiast realizację minimum 90 % zamawianych przez Państwa produktów biorąc pod uwagę szybkie uzupełnienie brakującego towaru.
UWAGA! Z związku z mogącymi wystąpić brakami w towarze prosimy nie uiszczać zapłaty przed otrzymaniem właściwej faktury.

 

Czy jest możliwość otrzymania płatności odroczonej?

 

Oczywiście istnieje taka możliwość, jednak należy spełnić pewne warunki. Przede wszystkim należy zrealizować u nas minimum trzy zamówienia gotówkowe, następnie - po otrzymaniu informacji od klienta o chęci otrzymania terminu zostaje on poddany weryfikacji w rejestrach dłużników po czym zostaje (lub nie) przydzielony próbny termin płatności.
UWAGA! W momencie gdy klient otrzymuje możliwość płatności terminowej i  nie jest ona uiszczana w terminie, możliwość płatności odroczonej zostaje zablokowana dla danego klienta.

 

Czy jest możliwość przedłużenia otrzymanego terminu płatności?

 

Oczywiście. Decyduje o tym głównie długość historii sprzedaży terminowej klienta oraz jego rzetelne wywiązywanie się z dotychczasowych terminów płatności.